Sivut

lauantai 29. syyskuuta 2012

Syyslamaannus.

Pitkistä pitkin blogihiljaisuus tähän mennessä? Mulla on siihen ihan pätevä selitys, oon nimittäin diagnosoinut itselläni olevan hyvin pahanluontoinen syyslamaannus. Käytännössä se tarkoittaa sitä että mulla ois hirveä lista asioita, jotka pitäisi tehdä, mutta koska niitä on kasaantunut niin paljon niin en tiedä mistä aloittaisin. Iltavuoroputken ollessa päällä oon päättänyt päästää itseni helpommalla ja jättää kaikki tekemättä toistaiseksi. Tähän tehtävälistaan on kuulunut myös blogin päivitys, mutta Termiitti on pitänyt aamuisin hyvin huolen siitä, ettei mamma kerkeä koneelle ja iltaisin olen liian väsynyt kirjoittaakseni mitään hitusenkaan järkevää. Onneksi mulla on tähän vaivaani tiedossa ihan lääkekin, jonka uskon vakaasti toimivan. Ollaan menossa VIHDOINKIN ensi viikolla häämatkalle!<3 Viikko rentoutumista Alanyan lämmössä all inclusive-paketilla ja varmasti selättyy tämä lamaannus!

Teitä ihania lukijoita on tullut tässä hiljaisuudenkin aikana lisää, mieletöntä! Tasan 60!! Aivan mahtavaa että ootte roikkuneet mukana ja jaksaneet kommentoida, vaikka itse olenkin "laiskistunut" kommentteihin vastaamisessa. Jokainen saamani kommentti on kuitenkin mulle tärkeä ja yritän parantaa vuorovaikutusta blogissani, kunhan saan tämän lamaannuksen taltutettua!:)

Tällä viikolla oon jaksanut/kerennyt lakkaamaan kynteni tasan yhden kerran. Kynsille pääsi Essien Tour De Finance, joka näytti minusta pullossa hempeämmältä pinkiltä kuin kynsillä. Oikeammin värisävy on ehkä aniliininpinkki, jos sellaista sävyä nyt on edes olemassakaan:D Kuvat on otettu poikkeuksellisesti kännykän kameralla ja ovat täysin muokkaamattomia, joten lakan värisävy ei ole aivan edukseen näissä kuvissa.




Lakkasin kynnet eräänä aamuna alkuviikosta, kun Termiitillä oli ns. itsenäinen aamu, eli suostui leikkimään muuallakin kuin mun housulahkeessa roikkuen. Kerkesin tuossa itsenäistymisen ajassa lakata kynsille kaks kerrosta ja pikakuivattavat päälle. Mulla oli ajatus että koristelen kynnet töiden jälkeen, mutta ne ottivat työpäivän aikana sen verran osumaa, että päätin luopua ajatuksesta. Onhan tää ihan näyttävä näinkin, vai mitä?:) Vielä tälleen viiden päivän kynsillä olon jälkeenkin, kun jokusesta sormesta on palasia lohkeillut ja niitä on yritetty kiireessä peitellä uudella lakkakerroksella:D

En uskalla luvata, että kerkeänkö postaamaan enää ennen reissua. Lähdetään matkaan torstaina ja mulla on siihen asti iltavuoroa joka päivä, joten veikkaan että en kerkeä. Hirveästi ois päässä kokeilunarvoisia ideoita, mutta jospa ne odottaisivat siellä vielä matkan jälkeenkin. Blogin ja teidän lukijoidenkin ilahduttamisen suhteen mulla on myös muutamia ajatuksia, mutta palataanpa niihin sitten matkan jälkeen;)

Hyvää lauantaita!
Toivottavat Teanna ja Termiitti:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti