Sivut

tiistai 26. kesäkuuta 2012

Ärrr niinkuin ranskalainen manikyyri

Aina silloin tällöin mulle tulee tarve kokeilla ihan perusranskiksen tekoa. Yhtä usein koen turhautumisen tunteita sellaista väsätessäni.

Täydellistä ranskista odotellessa tässä vähän epätäydellisempi versio.

Lakkoina: Joku mahottoman vanha valkonen ranskislakka, Wild & Crazy Ticklish toes.
Kiss Nail artin kirkkaita ja pinkkejä rhinestoneja.
Mä en siis oo oppinut käyttämään edelleenkään niitä ranskistarroja, kun onnistun aina suttaamaan tuon rajan ja mitä enemmän sitä yritän siistiä niin sitä sotkuisempaa jälkeä tulee. Kun lakkaukseen ei oo ihan tyytyväinen niin sitä ei tule varottuakaan niin paljon, joten heti keskarissa ruttua :/ Nuo strassitkin oli tosi kestävää laatua mun kynsillä, töissä asiakas repi parista sormesta ne pois ja kotona Termiitti sitten hoiteli loppuja.. Mutta kyllä mä vielä joskus opin ja sitte saatte kuvia näytön täydeltä!:) Harjoitukset jatkuu...

Lopuksi vielä ilmoitus asiaa! Takasivu-välilehdeltä löytyy nyt vähän tarkempaa tietoa blogin kirjoittajasta:) Onko jotain liikaa/ liian vähän? Pitäisikö takasivullakin olla kuvia? Jos niin minkälaisia? Naamakuvia en julkaise kenestäkään perheenjäsenestäni enkä tarkempia asuinpaikkakuntia jne, mutta jos haluatte tietää vielä jotain muuta minusta/meistä niin kysykää!:)

2 kommenttia:

  1. Onhan tuo hyvännäköinen ranskis ! :) Mun oma tyyli on vetää vain lakalla suht epätarkkakin viiva, teen sen toisen käden kynnellä suoremmaksi ja sitten rajan käyn vielä kynsilakanpoistoaineella kostutetulla pumpulipuikolla :P Tosin ei sitä itse ole useinkaan tyytyväinen omaan ranskikseen mutta noin oon kokenut hyväksi keinoksi :) Kivan näköiset kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Sitä on ehkä omista tekeleistään joskus turhankin kriittinen, mutta jospa sitä edes kerran onnistuisi niin hyvin että vois nakata itsekritiikillä vesilintua!:) Harjoitellaan harjoitellaan..

      Poista