Sivut

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Luonnollista

Sehän on semmonen juttu, että mitä muut eellä niin minä perässä! Ja nyt kun useassa blogissa on näytelty nakukynsiä, niin pakkohan minunkin on kantaa korteni kasaan:) Mulla tosin on näillä kynsillä kirkas aluslakka, mutta muuten kynnet ovat ns. luonnontilassa eikä kuvien värejä ole muokattu millään lailla.



Alastomilla kynsillä on tämä päivä kotona vietelty sateista vapaapäivää. Ei nämä kovin pahat ole ilman lakkaakaan ja värjäytymiäkin hyvin vähän. Vasemman käden nimettömässä on sellainen tummentunut alue, mutta muuten oon säästynyt pahemmilta kellastumilta:)

Huomenna meinasin lähteä Termiitin ja miehen siskontytön kanssa kaupungille, mikäli ei nyt ihan rankkasadetta uhkaa heittää päälle. Yritän pysytellä kynsijutuista taas hieman kauempana, koska mulle on tulossa naamakirjan kirppikseltä sekä eräältä blogikirppikseltäkin vähän lakkoja ja muuta kivaa :) Muutenkin voisin yrittää rajoittaa lakkaostoksia, koska mulla on jo ennestäänkin kaapissa lakkoja joita en ole vielä kerennyt kynsille laittamaan.. Melkein menin jo itselleni lupaamaan ensi kuun lakkaostoksista vapaaksi kuukaudeksi, mutta onneksi en ihan;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti