Sivut

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tammikuun tulokkaat.

Koska tammikuu on jo ihan loppusuoralla, uskallan esitellä tämän kuun tulokkaat ilman pelkoa siitä, että lakkavarasto enää tästä kerkeää viimeisten kahden päivän aikana kasvamaan. Muutama pikku ostos on vielä tulollaan kotia kohti, mutta lasketaan ne jo helmikuun saaliseen, niin saadaan huijattua vähän tilastoja;)

Tammikuu on ollut lakkaostosten osalta melko säpäkkä kuukausi. Mies on pariin otteeseen jo tiennyt postia hakiessaan, että kuitenkin siellä on taas mulle kynsilakkapostia:D Oikeassahan se on ollutkin, sillä postipatella on ollut hommaa ja tilillä on käynyt melkoinen tuuli, kun joku on jäänyt koukkuun kynsikoristekirppikseen.. Kuun saldoksi tuli 14 uutta lakkaa (+ne 6 vai 7, jotka ovat vielä tulovaiheessa.. vai olikohan niitä vielä enemmänkin..:D) sekä neljä leimauslaattaa. Lukema on aika suuri siihen nähden, että oon pitänyt itseäni melko maltillisena ostajana.

Niinkuin jo aikaisemmin sanoin, niin oon jäänyt ihan koukkuun kynsikoristekirppikseen ja selaan sitä ihan jatkuvasti kännykällä. Alkaa oikein ahdistamaan, jos sinne ei kerkiä päivän aikana kurkata useampaan otteeseen, sillä just sillon menee varmasti joku hyvä diili ohi suun! Tämän kuun tulokkaista yhden ainoan olen ostanut uutena kaupasta ja loput kirppikseltä, joko ihan oikealla rahalla tai vaihtareina.


Siinä koko saalis komeilee yhdessä kasassa. Paremmat pullokuvat tulevat jossain vaiheessa varasto-välilehdelle, jahka saan inspiksen päivittää sen ajan tasalle.

Leimauslaattojakin tuli hankittua muutama lisää, näitähän ei voi koskaan olla liikaa?:) Lakkavaihtareiden yhteydessä sain myös samalla Konadin leimauslaatan ja kolme kiinanihmettä tilasin eBaysta.. Hahah, kuka meni lankaan ja luuli, että mä oon oikeesti opetellut käyttämään eBayta tai PayPalia? Ei mun tartte, koska mulla on niin ihana blogiystävä, joka diilaa sieltä mulle kaikki ihanimmat ja tarpeellisimmat jutut;D Iso kiitos Lilalle!<3


Nuo kisulaatat oli ihan pakkohankinta, sillä onhan ne vaan niin suloisia!:) Jälkimmäisen kisulaatan bongasin Lilan blogista ja ihastuin noihin kahteen kissakuvioon, jotka leimataan kahdessa osassa. Ainut vaan, että pitäis vissiin opetella kohdistamaan leimat kunnolla, jos mielii saada kunnollista jälkeä aikaan.. Konadin kukkalaattaa oon virtuaalihipistellyt useampaan otteeseen, sitä koskaan tilaamatta, mutta nyt mulla on sekin! Varmasti tulee käyttöön keväämmällä:)

Tämän kuun hankinnoista pari Chinaa ja tuo Modan glitterlakka onkin päässyt jo kynsille. Tinsel Townin näet kynsillä tässä postauksessa ja Modaa olen käyttänyt mm. näissä kynsissä. Kaikki uudet ja vanhatkin lakat löytyvät nyt myös tikuilta, jotka olen esitellyt edellisessä postauksessa:)

Chinalta kynsille on päätynyt myös eräs toinenkin lakka ja sen kanssa testailin myös jo yhtä noista uusista laatoistakin! Mutta niistäpä lisää seuraavassa postauksessa:)

<3llä Teanna

1 kommentti: