Sivut

tiistai 22. toukokuuta 2012

Onkos tullut kesä?

Meille ainakin on! Sen näkee mun kynsistä; toista kertaa peräkkäin vihreää kynsillä! Tällä kertaa värimaailma on hieman rauhallisempi kuin edellisissä kynsissä ja näissä viihdynkin paremmin. Myös se on varma kesän merkki, että tarkenen kuvata ulkona ilman toppahanskoja! Oon ihan armoton vilukissa ja aikaisemmat kynsien kuvausyritykset ulkona kaatui siihen, että sormet oli kuvissa aina sinisenä tai jopa ihan valkoisena. Tänään ei ollut sitä ongelmaa:)




Kokeilin eka kertaa miten vinoranskiksen teko onnistuu. Ihan jees, tosin mua häiritsee pienikin epäsymmetrisyys silloin kun ois tarkoitus olla symmetristä, joten nääkin on mun kategoriassa kaukaa kauniit. Pientä lisäsäväytystä tuli kerroksella Wild & Grazyn Ticklish toesia. Ranskiksen rajalle laitoin vaaleanvihreetä tikkuhilettä väriä tuomaan.

Aikamoista säätämistä oli tuon glitterin kanssa, mutta en sentään ihan kaikkea kaatanut lattioille.. En muuten aikaisemmin ollut kokeillut irtoglittereitäkään. Mulla ois monta purkkia odottamassa, joten täytyy varmaan käyttää useemminkin niitä.





Niin mites teillä, joko on kesä? Näkyykö se mielessä ja luonnossa? Kynsissä varmaankin?:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti